Vilse i planeringen

Som det sagts tidigare befinner jag mig för tillfället på Kappa där jag gör min praktik och det är väldigt skoj=). Efter att ha varit sjukskriven i nästan 3år har det börjat spritta i kroppen på mig så det här med att komma ut i jobb är helt underbart. Dock återstår bara en liten hake,om den här utbildningen passar mig rent yrkesmässigt?! Eftersom att jag känner tvivel vad gäller denna fråga måste jag inom en snar framtid överväga vad jag vill jobba med.... Hade jag inte haft problem med nacken skulle jag nog satsa på frisöryrket. Nackdelen med att jobba som processoperatör är att det blir lite väl mycket att sitta still,vilket inte är särskilt bra för mitt välmående,tyvärr. Helst vill jag ha ett jobb som inte är fysiskt tungt men att man ändå får röra på sig på ett eller annat sätt under arbetstid. Hur mycket jag än tänker på hur jag ska gå till väga,svänger det från dag till dag. Ena dagen vill jag fullfölja utbildningen och nästa dag då vill jag bara hoppa av skolan.

Över till nåt roligare då! Helgen(lör) som var har jag varit hos Camilla på tjejfest och sedan blev det utgång på Challange. Jobbade 12 tim i lördags från 06-18.00 för att sedan fara och festa med tjejerna,utan att sova middag. Vid 02 på natten till sön var man goode så trött men roligt hade vi iaf=) Mådde så pass bra i söndags så då gick jag och Ida en lång prommis med hundarna längs isen. Har med andra ord haft en toppen helg=D

Idag har jag jobbat dag på sodapannan. Efter jobbet tog jag på mig skidorna och så for jag och Diesel ut och "motionerade" lite. Nu hör jag soffan kalla mitt namn så det är väl bäst att rusa dit och lata sig lite=P

Lite bilder från festen i lördags:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0