Nytt år,nya möjligheter

Inser att jag blivit väldigt dålig på att kontinuerligt skriva inlägg i bloggen och detta beror förstås till största delen av lathet och ointresse för att uppdatera vad som hänt. När det händer som mest i mitt liv så skriver jag minst och tvärtom. Är lite konstigt kan jag tycka.
I nutid befinner jag mig av lycka och tycker att omgivningen består av mycket positiva överraskningar. Har haft mer engergi än någonsin för mina vänner under lovet och de förgyller verkligen mitt liv. Så tack för att jag har er!
En del vänner som jag inte hunnit träffa ännu skulle jag tillbringa lite tid med i veckan men då åkte jag på världens förkylning.
Har varit sjuk i en veckas tid nu och varit helt däckad i fem dagar med feber som följd. Det börjades i torsdags efter att jag varit ute och åkt skidor tillsammans med Diesel. Helgen bestod av en massa planer men dessa fick uteslutas i hopp om att jag snart skulle tillfriskna. Hann i alla fall vara med "lill Carro" i fredags. Som tur är var båda två lika krassliga. Där satt vi och snorade ikapp men trevligt hade vi=) Restrerande dagar har bestått av en enda dimma. Först idag har känner jag mig någolunda bra. Skulle ha varit och firat Liams 1-års dag igår men det fick ställas in pga influensan=(

Skola i morgon då efter en välförtjänt vila. Trots att jag gärna hade tagit lov en vecka till tycker jag ändå att det ska bli skönt att låta dessa julhelger passera och återgå till vardagen.


Fondue kväll hos Linus


Alla koncentrerade på käket. Maten tystar mun eller hur var det nu=P....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0