LIA

Börjar detta inlägg med att lägga upp en bild på Liam som fyllde 1år den 5/1.
Pga envis förkylning kunde jag inte närvara på självaste 1års dagen så i söndags var jag och grattade charmtrollet som blivit "stora killen"=)

Liam,Malin & Diesel


Min lurviga "bebis" ville oxå vara med på kort tillsammans med Liam=P


Idag har jag avklarat min första praktikdag under LIA(lära i arbetslivet)-perioden på Kappa kraftliner. Idag hade vi genomgång om säkerheten ute på arbetsplasen,lite rundvandring,info och hämtade ut kläder som vi ska ha under perioden på Kappa.

Gruvar mig i nuläget över hur fanken jag ska hitta inne på fabriken. Krävs minsann karta och kompass för att inte villa bort sig. Nåja, huvudsaken är väl att man hittar till omklädningsrummet,om jag ens gör det vill säga=P
Groteskt stort är vad det är!
En annan sak som jag gruvar mig lite inför är skiftgången. Det här med att jobba natt brukar inte vara så roligt. Måste ju finna mig i detta om jag ska jobba som processoperatör,tyvärr.
Ska jobba 14-22.00 imorgon och på onsdag blir det att jobba natt mellan 22-06.00. Lär ju va trött,nanting!
Hur som helst det ska väl framgå här att jag ser väldigt mycket framemot att få vara ute på LIA och se hur allt går till rent praktiskt=)

Roger ringde idag och berättade att Smilla och Diesel låg och mös i hundbädden tillsammans. Naturligtvis blev detta ögonblick förevigat genom bildbevis=)


Drottningen har tagit plats i Dieselsbädd


Diesel & Smilla trängs i hundbädden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0