Vill känna lugnet....

Att känna sig lugn och harmonisk var ett bra tag sen.... I drömmarna kanske men verkligheten är en annan.
Jag har sjukt jobbigt i skolan just nu. Har knappt tid att vara med min stackars lufs. Och har då under den senaste tiden inte haft tid att vara med någon=(
Har verkligen inte glömt bort er mina kära vänner men nu är det så mycket tentor och inlämningar att det inte finns något utrymme för egentid,tyvärr.
Men när det blir mindre i skolan ska jag absolut utnyttja tiden till att vara med er=)
Känns som hemskt men jag har inte tid att ringa till någon heller. Jag sitter liksom  instängd i min lilla bubbla just för tillfället.

Detta har jag framför mig(vad jag vet just idag):
* Har omtenta i matten i morgon så håll tummarna=)

*Hemtenta i kemin på sön som ska lämnas in inom ett dygn från det att den kommit ut på fronter.
Blev en hemtenta i och med att vi inte haft några lärarledda lektioner pga sjukskriven lärare.
Känns surt....
Så jag kan ju säga att min helg som såg ut att bli väldigt rolig vart inte alls så rolig eftersom att jag måste sitta och plugga heeeeela helgen låååång.

* lämna in ett par till kemiuppgifter som ska vara inlämade i v.

*Påbörjar fysiken på måndag och då blir det späckat schema törs jag lova. Hoppas att det blir lite lugnare i början så jag kan hitta på nåt skoj=)
*Fick veta att vi ska ha tenta i fysiken den 12/11 vilket är BAAAD!!
Åker ju till uppsala-Sthlm den 6/11 och kommer hem den 11/11 så det var ett dåligt datum för tentamen=(

Sedan väntar förstås en massa inlämningsuppgifter i fysiken + rapport.
Så då vet jag iaf vad jag har att göra de närmaste 2v=(

Men nån gång ska det välvända så jag får känna lugnet=)


Kommentarer
Postat av: Anette

Lycka till på tentan i kväll!

Nu bestämmer vi att vi tar vinkväll när grabbarna ska spela spel :)

2009-11-01 @ 21:47:32
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0