Virrpanna

Idag har jag haft onsdag hela dagen så det har inneburit att jag trott att det är i övermorgon som jag ska flyga ner till Uppsala. Till min förvåning fick jag ju då se att det var torsdag idag så det är i morgon som jag ska dit.
Virrig som man är=P
Tur att jag kom på detta idag och inte i morgon....
Så det blev att packa väskan lite snabbt.
Blir ju en del shopping i Uppsala och Sthlm kan jag tänka mig så det är bäst att inte ta med sig allt för mkt packning.

Längtar sjukt mycket till imorgon för då får jag träffa en utav mina bästa vänner,nämligen Emma=)
Ska bli sååå roligt!

Bäst att gå och slagga nu om man ska hinna upp med tuppen=)

På återseende

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0