Tenta

Helgen som var blev lugn tillsammans med ett par vänner. Mestadelen satt jag förstås och pluggade kemi.
Inte alltför roligt.
Igår bestod dagen av en hel del kalasande.
Det första kalaset var hos Erik som fyllde ett år.
Där fikades det god smörgåstårta och en massa annat gottgotti gottgott=)
Även ske-å borna hade hittat till Piteå denna gråmulna dag så det var trevligt att alla var samlade för en gångsskull=)

Efter kalas ett åkte jag iväg på kalas två för att gratta Krille som fyllt 20 år.
Så då blev det att fika ännu mer=P

Generationen över oss brukar ofta säga att ju äldre man blir desto fortare går tiden och banne mig det stämmer så bra=)

Tyckte nyss att lilla Erik föddes och nu är han redan ett år.
Krille som är min brorsson såg man nyss springa omkring med blöjor och nu har han gått och blivit vuxen. Kör egen bil och hänger på krogen.
Sådana här stunder blir man nästan rädd över att tiden springer iväg i ilfart.

igår kväll påbörjades även hemtentan i kemi som vi haft ett dygn på oss att göra.
-Detta var inte lätt inte....
Men jag SKA fixa det!
Det värsta är ändå att kunna alla reaktionsformler och uträkningar.
-Huvva!

Kemi är i jämförelse med Fysiken en struntsak.
Så i morgon påbörjas Fysiken.
Någon som vill avlösa mig?! sitter mer än gärna på avbytarbänken ett tag=p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0