Stockholm/Uppsala

Har inte nåt vidare vettigt att skriva om här på bloggen just nu så därför skippar jag att skriva nåt ingående inlägg=P
I ärlighetens namn har jag inte orken och tiden i denna stund att skriva om mina studier och fritid.
Studierna är väl det som kretsar i mitt liv just för tillfället. Blir lätt så eftersom att man studerar heltid. Far till skokan 8.30 och kommer hem 16.00 så när man väl kommer hem gör man endast det som MÅSTE göras och då blir bloggen lidande.
Ska ta mig  nackskinnet och göra om min blogg snart så den blir lite mer inbjudande och så kanske skrivlusten kommer tillbaka=)
De utlovade bilderna från min "semester" kommer här



Sötaste Emma=)


Mys hos Emma. På bild:Emma,Rickard och Frida


Det här är snyggingen Mira (Emmas underbara hund)


En fika i gamla stan. Sofia,Lina och Elin



Gamla stan


Åt på Jensens steakhouse(tror d hette så). Jag,Lina,Elin och Sofia


PINK gör entre i globen




PINK



Så grymt bra hon var!




Sluttampen av showen (Pink hänger längst ner)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad go du är vännen, de söta kommentarerna värmer massor. <3 Säkert att jag inte kan övertala dig att flytta söderut ett tag? Tänk vad nära till gratis veterinärhjälp (IRL) du skulle ha. ;)



Hoppas alla tentor och inlämningar och grejer går bra nu. Du är kanonduktig som kämpar på! Kram!

2009-11-22 @ 02:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0