Måndag

Idag påbörjades Fysikkursen och det verkar vid första anblick minsann inte lätt.
Är fortfarande i valet och kvalet vad gäller utbildningen.
På ett sätt vill jag fullfölja den men samtidigt hoppa av.
Jag ska se till att ge det en chans iaf så att jag inte gör något förhastat;-)
Frågan jag ställer mig för närvarande är om det är det här  jag vill hålla på med livet ut?!
Måste ju trots allt tänka så för jag har nog ingen lust med att sätta mig bakom skolbänken igen....

Jenny och lilla Leah har varit förbi och hälsat på ikväll.
Trevlig med annat sällskap än bara studierna=P

Det behövs ju ett break i all stress oxå.
Man måste väl ta hand om sig själv för att orka=)

"Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya"


Stora killen har blivit 5½ mån=)


Snyggingen som bara växer och växer

Kommentarer
Postat av: Emma

Men åh så fin han har blivit! <3 Tala om stora killen. =))

2009-11-08 @ 04:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0