Back at home...

Fredagen den 6:e anlände jag till Emma i Uppsala. Blev ett kärt återseende! Är inte så ofta vi träffas numera. Vilket jag tycker är jätte sorgligt=(
Jag och Emma träffades i Vuoggatjålme för snart 25 år sedan. Där hon under sin barndom var bosatt. Hon är dessutom den första vännen av alla mina vänner. Vi började umgås redan som bebisar=P
Hon är en sann vän som jag uppskattar väldigt mycket=)

Tiden i Uppsala bestod av hel del shopping,god mat och gott sällskap=) Första kvällen bjöd Emma mig på sushi på en av stans bästa sushi restauranger.
-Tack så mycket vännen;-)
Om det är nåt Piteå ska satsa på så tycker jag att det är en sushi restaurang!

Vi var även och tittade på lydnadstävlen som hölls i staden. Tyckte att det ar jätte intressant må jag säga. Så nu har jag bestämt mig för att pröva på det bara D får växa till sig lite. 

Hur som helst var tiden i Uppsala helt underbar=)

Efter helgen i Uppsala åkte jag till Sthlm för att umgås med Elin,Sofia och Lina.
Även i Sthlm blev det att fördriva tiden med shoppingturer på stan.
Nätterna spenderades på ett Hotell efter Drottninggatan så vi hade ju inte så längt till stan. Vilket var en fördel med tanke på att man inte behövde gå så långt=P
Naturligtvis blev det att äta lunch/middag ute varje dag så jag tyckte att man inte gjorde annat än att äta.
Behövde iaf inte svälta på resan=P
Näst sista dagen var vi på den stora händelsen:PINK och hon var GRYM!
Till alla er som inte infann sig i globen den 10/11 kan jag bara säga att ni gick miste om nåt.
Nästa gång hon kommer till Sverige tycker jag minsann att ni ska tillfället i akt och fara och se henne=)

Med lite semester fick jag mig en välförtjänt vila från pluggandet. När man kommit hem har man blivit lite borskämd vad gäller maten så nu duger inte vilken mat som helst. Så att vara på semester kan vara på både gott och ont=P
Det värsta är nog att ta upp studierna igen efter en veckas "latande". Känner mig defenitivt inte manad till att plugga! På tal om det måste jag nog sätta mig ner med fysikböckerna.

Lägger upp bilder från storstan ikväll(om jag får tid)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0