Jamen då tar vi tag i d här då.....

Då man har legat på latsidan vad gäller uppdatering av bloggen är d nog vid denna tidpunkt dax att berätta vad som hänt på sistone.
Eftersom att jag har ett minne som en guldfisk minns jag bara en vecka bakåt i tiden=P

Har för det mesta suttit instängd med mina studier,tråkigt nog.
-Vad är ett liv för nåt?!
Hade tenta för 2v sedan och jag trodde verkligen inte att jag skulle klara provet men när domen väl kom hade jag VG. Wiihooo!! Bara 3 fel,inte helt fel=P
Hade även tenta idag i fysik så vi får väl se hur det går....
Idag fick jag jullov så då ska jag njuta av tillvaron och se framemot julaftonen=) Har förstås lite hemuppgifter som ska göras men jag slipper ändå sitta i skolan. Måste va det bästa! Sedan blir det praktik på kappa i två mån,sweet!

Efter tentan idag blev det att fara till Emma en sväng. Där bjöds det på julgröt,mycket gott! So far bra början på mitt lov=)
 

Föregående helg på fredagen var det julfest med länspsyk ute i Pålberget. Där bjöds det på trerättersmiddag och lite vin till det. Lördagen var det lucia fest hemma hos oss. En lyckad sådan om jag själv får säga=P
Så vad är inte mer lämpligt än att lägga upp lite bilder från förhänget?!


Olle,Susanne & Sofia


Sandra & Agnetha


Elin & Thomas




Tommy,Sandra,Ida,Mattias & Therese


Sandra & Ida


Ida & jag


Dehli & Sandra


Monika,Ida & Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0