GOTT NYTT 2010!

Att kunna umgås med sina vänner varje dag har jag minsann anammat under lovet.
Kortfattat vad som hänt under lovet so far: Har för det mest hängt med mina kompisar och hittat på en massa skojiga saker=) Det har grillats lite pinnbröd,festat,bastat,bowlat,spelat lazergame mmm,köpt skoter som inneburit skoterutflykter=) Höll på att få lite abstinens efter att vara ute och boysa lite med skotern så det var lagom dags att skaffa en=)
Har strosat lite på stan på mellandags rean bland alla andra galna/köpsugna Pitebor=P
För det mesta har dagarna varit fullspäckade men det har även funnits lite tid för filmtittande med.

Har blivit en hel del pizza ätande på sista tiden så mitt nyårslöfte får bli att styra upp det hela och jobba på att forma om min kropp till det kroppsideal jag vill uppnå. Alltså att kunna vistas på Beachen 2010=)

Att det efter tolvslaget ikväll blir ett nytt år är välkommet. Hoppas att det nya året blir bra och bjuder på positiva händelser. Jag ser det nya året med många nya möjligheter.

Det gruvas dock lite inför raketskjutningen ikväll eftersom att jag inte vet hur min hund kommer reagera på detta=( Hoppas att det går bra ialla fall.
Har beslutat mig för att aldrig mer skjuta en endaste raket i hundars närvaro. Om jag någon gång i mitt liv kommer att smällas raketer får det i sådant fall ske i utkanten av staden där inga hundar är närvarande. -Nä,raketer hör minsann inte hemma och bör absolut INTE avfyras på ett villakvarter! Om min hund inte kommer reagera på detta kommer jag ändå aldrig till att skjuta raketer för jag vet hur besvärligt det är för många hundar under denna fasade nyårsnatt.
Hoppas att ni som jag tänkt tanken och utesluter att köpa fyrverkerier så att våra fyrbenta vänner också kan få njuta av ett gott nytt år.

Därmed hoppas jag att ni får en lyckad kväll och ett GOTT NYTT ÅR! 
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0